01
Pacient vloží kartu
- Příchod pacienta
Pacient ihned po příchodu do čekárny vloží jakýkoliv osobní doklad (kartička zdravotní pojišťovny, občanský či řidičský průkaz i jiné) zcela libovolným způsobem do terminálu Evipa. Terminál doklad nasnímá a údaje zpracuje.
Obsluha je dokonale jednoduchá a zvládne ji každý pacient.
Údaje z dokladů jsou digitalizovány a doplněny o informace jako jsou čas příchodu, důvod návštěvy a délka čekání. Následně jsou šifrovaně distribuovány do příslušné fronty na počítač do ordinace lékaře.
02
Zvolí důvod návštěvy
- Výběr z možností
Vyšší verze terminálu Evipa umožňují upřesnit důvod návštěvy. Varianta PLUS pomocí voleb na tlačítkovém panelu. Verze TOUCH a MARY ANN plně dotykovým prostředím s rozšířenými možnostmi pro výběr důvodu návštěvy.
Verze ONE tuto možnost nenabízí.
Tlačítka i rozložení dotykové obrazovky lze zcela přizpůsobit potřebám konkrétního lékaře, ordinace či kliniky. Nabízí se více úrovňové volby i jazykové mutace.
03
Pacient se může usadit
- Úspěšné přihlášení
Pacientovi se vrací doklad s informací, že byl úspěšně přihlášen, v ordinaci o něm už vědí a může se v klidu posadit. V případě Evipy MARY ANN pacient obdrží i lístek s pořadovým číslem. To je kouzlo vědomého čekání.
Celý proces je velmi jednoduchý a intuitivní. Pacienti nejvíce oceňují, že už o nich v ordinaci vědí a mají zajištěno spravedlivé pořadí.
04